هوش
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

يارو استاتوس زده
من ديكته اين كلمه رو بلد نيستم يكي كمكم كنه
غبراق ،غبراغ،قبراق،قبراغ
بعد يكي زيرش كامنت گذاشته ghebragh
يعني من عاشق هوش اين هموطن عزيزمون هستم



نظرات شما عزیزان:

گرگ باران دیده
ساعت2:36---7 ارديبهشت 1392
من حس میکنم که لوکس بلاگ داره یواش یواش درست میشه

یاغی
ساعت22:10---2 ارديبهشت 1392
خخخ
و من دارم باز هم کامنت میذارم!!!!!!


یاغی
ساعت17:26---1 ارديبهشت 1392
تو چه طوی کامنت میذاری؟؟؟؟؟؟
لوکس بلاگ که به فاک رفته
اصلا یه لحظه صبر کن
من خودم الان چه طور کامنت می ذارم!!؟؟


یاغی
ساعت0:55---31 فروردين 1392
خخخخ
جفتشون دانشمند بودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:0 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت