sooti
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی



نظرات شما عزیزان:

نامی
ساعت15:59---9 ارديبهشت 1392
اقا بیا یکی اینو بگیره قاط زد

یاغی
ساعت11:17---16 فروردين 1392
من پیرمرد رو دست کم نگیر
سوتی نداشتم
خخخخ

ببین این لوکسبلاگ باز ریده
من عنوان وبلاگم پریده
یعنی عنوان وبلاگ همه پریده

وقتی پست آپ می کنم ..
نمیشه
یعنی مطلب ارسال میشه
حتی توی لیست آخرین مطالب هم میره
اما نمیاد اول وبلاگ
فقط باید روش کلیک کرد

تو هم اینجوری شدی!!!؟؟؟


من گفتم که بیاید خودمون یه سرویس وبلاگدهی درست کنیم
کسی حرف من پیرمرد رو گوش نکرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,ساعت 20:49 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت