تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

 

 

خواستگاری اقوام رفتن .

بابای دختر میپرسه:آقا داماد چیکاره هستن ؟

بابا شاه دوماد میگه:. توی شرکت پاکسان کار میکنن

-بابای دختره: اونجا کارشون چیه دقیقا؟

.باباش : به سلامت خانواده می اندیشن... :|

 

 

دیشب دنبال چیپس بودم تو خونه، توی یکی از قابلمه هایی که معمولاً مامانم خوراکی ها رو اونجا قایم میکرد گشتم یه کاغذ پیدا کردم روش نوشته بود:"عزیزم تلاشتو تحسین میکنم ولی متأسفانه این دفعه به بن بست خوردی گامبو! :|

 

سر جلسه به جلوییم گفتم :سوال ۳ رو  بلدی ؟ گفت  آره می خوای؟ یادش بخیر مدرسه که میرفتیم
گفتم  پَ نَ پَ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم

 

بابام زنگ زده میگم بابا داری  چیکار میکنی؟ میگه  ماشینمو آوردم تعمیرگاه . میگم  مگه خرابه؟
پــــ نَ پـَــــ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضشم!

 

سلام بچه ها! دوکی یه کوچولو حالش خوب نیست اما کم کم مرخص میشه  ! به همه قول میدم جمعه بیاد پیشتون ! منتظرش هستیم !!! راسی به همه سلام رسوند مخصوصا پدر بزرگ ( تلخ واژه ) دوکی جون دعا میکنم زوده زود خوفه خوف بشی ! این خنده ها تقدیمه نگاهه مهربونت  منتظرتیم



نظرات شما عزیزان:

لیا
ساعت20:12---19 آذر 1391
salam b nadadi veblaget alieh azizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam kheli morede pasande namard nayoomadiپاسخ:سلام.خوفي؟نميشه بيام وبت!چراآيا؟!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:15 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت