باد
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:53---8 آبان 1391
تو هنوزم وبلاگ داری؟

.

ترول جالب یود

.

در ضمن همین روزا آپم ، خبرت می کنم
پاسخ: سلام ... قشنگ معلومه نخوندی !


یه نفر
ساعت11:01---5 آبان 1391
موندم چرا تاییدیه میذاری ؟؟؟ بذار با خیال راحت کامکنت بدیم دیگه

ما یه نت قرضی داریم


ساعت10:59---5 آبان 1391
یارو شبیه ادیسونه

مستـــــــــــانه
ساعت0:47---5 آبان 1391
ای نامرد!!!!!!دومین لینکم تویی اونوق لینک نکردین منو؟؟؟؟؟حذفتون کنم؟؟؟
پاسخ:سلام لينك شدي اونم باافتخار.....بازم بهم سربزن


pani
ساعت22:49---4 آبان 1391
سلام تو هم وب جالبی داری ممنون که سرزدی خوشحال میشم زود زود بیای

سارا
ساعت20:49---4 آبان 1391
راستی تو هر دو وبم لینکت کردم

http://mortezafirstlove.loxblog.com/

http://elaheeshg.loxblog.com/
پاسخ:سلام هردو وبتون لينك شد. بازم بهم سربزن


سارا
ساعت20:43---4 آبان 1391
سلام غزیز میسی که سر زدی ممنونم بابت نظر قشنگت من لینکت کردم شما هم با عنوان الهه عشق بلینک

گارد سایبری ضد هک
ساعت16:26---4 آبان 1391
سلام. گارد سایبری ضدهک.ZH با هدف شناسایی راههای هک،نفوذ،سو استفاده و کلاهبرداری در دنیای مجازی و بررسی راههای جلوگیری و مقابله با آن و ارایه ی جدیدترین اخبار دنیای هک، معرفی جدیدترین بد افزارها و نرم افزارهای امنیتی راه اندازی شده است.از شما دعوت میکنیم از سایت ضدهک دیدن نمایید.باتبادل لینک،نظرات و پیشنهادات خود ما را در رسیدن به هدف مان یاری نمایید!
پاسخ:جاااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,ساعت 16:8 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت