تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

.بعضیا هستن میخوان باعث تنوع شن

ولی زیاد وارد نیسن باعث تهوع میشن . . .

.من نمیدونم این چه مرضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه شمام اینجوری هستین؟

 

.انقدر که مامان بابای من از کامپیوتر من نفرت دارن یهودی ها از هیتلر ندارن !

 

.ممکنه نت ﻭﺍسهﻫﻤﯿﺸﻪ ﻗﻄﻊ ﺑﺸﻪ؛ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﺎﺗﻮﻥ رﻭ بدید تا استاتوسامو ﺭﻭ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﻣﺴﯿﺞ ﮐﻨﻢ!

 

.همین روزاس که روی مودما عکس مثانه یه آدم سالم رو بزارن کنار عکس مثانه یه معتاد به اینترنت مقایسه کنن و به ملت هشدار بدن !

 

.زندگی خانمها سه مرحله داره!
۱-کودکی …
۲-جوانی …
۳-چقدر خوب موندی!!

 

. دقت كردين بعضي از مردمي كه يه وسيله مثل موبايل خريدن فكر ميكنند كه يه هواپيما خصوصي خريدن ؟؟؟عاشق اونايي هستم كه بر عكس اينو فكر مي كنن٠

 

.به بعضیا باس گفت : من کارگردان همون فیلمیم که تو داری بازی میکنی

 

.ﺣﺪﯾﺚ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺍﮔﻪ اینترنت ﺗﻌﻄﯿﻞ ﺑﺸﻪ 4 ﻋﻀﻮ ﺑﺪﻥ

ﺗﺸﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ !!!
ﺑﺎﺳﻦ , ﭼﺸﻢ , ﺍﻧﮕﺸﺖ , ﻣﺜﺎﻧﻪ

 

.یه استاد داشتیم هر سری میومد سر کلاس به دختر خانمها تیکه میانداخت.

یه روز دخترا تصمیم گرفتند با اولین تیکه ای که انداخت از کلاس برن بیرون.

"قضیه به گوش استاد رسيد

جلسه بعد استاد کمي دیر اومد سر کلاس و براي توجيه دير آمدنش گفت

از انقلاب داشتم میومدم، دیدم یه صف طولانی از دخترا تشکیل شده،

رفتم جلو پرسیدم قضیه چیه، گفتند با کارت دانشجویی شوهر میدن!

دخترا پا شدند كه برن بیرون، استاد گفت: کجا میرید،

وقتش تموم شد، تا ساعت 10 بود!

 

 
.ینی ایقده به جای درس خوندن اومدم اینجا و رفتم فیسبوک که وقتی دارم درس می خونم به آخر متن که می رسم انتظار دارم به چیز خنده داری باشه
بعضی وقتا هم اولشو می خونم میبینم چرتو پرته میرم پیج  بعدی
هعی خدااااا...
 
 
 


 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت15:59---24 ارديبهشت 1392
خخخ
می گما:
یاغی در تلتکست


یاغی
ساعت18:59---22 ارديبهشت 1392
همه خوب نبودن
اما یه سری شون عالی بودن
کاش بازم بتونم خوب بنویسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:51 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت